hairofanangel

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Nora - 4 januari 2012 20:55

kände att jag var tvungen att göra ett inlägg till även fast jag inte har något att skriva.

så kör väl en sån här istället.



13 HAR DU: 


Ett förhållandenej
En bästa vänjao
Haft ett seriöst förhållande; nja

Varit tillsammans med en av dina bästa kompisar; ne 

Blivit kär vid första ögonkastet; ja 

Fått ditt hjärta krossat; ja 

Haft ett one night stand; nej 

Skrikit åt en lärare; nje 

Sagt något och sedan ångrat dig; typ varje gång jag öppnar munnen 

Ljugit för dina föräldrar om vart du är; ja 

Några smycken som kostar över 1000 kr; tror inte det 

Snusat; nej, usch!

Rökt; tyvärr provat en gång, usch.



12 DAGENS: 


Klädsel: jeans, skjorta, underkläder, strumpor c;
Smink; mascara
Frisyr; utsläppt (lockigt)
Låt; melissa horn - jag saknar dig mindre och mindre
Vill ha; varm oboy men pallar inte att göra det ^^
Drog; bullar
Saknad; många 
Köp;  nothing
Humör; glad, trött

Godis; inget

Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; usch 

Dagens vän; Vendela  




11 FÖRSTA: 



Bästa kompis; Elvira i think 

Bil; - 

Kärlek; ;)

Förhållande; 

Husdjur; katt

Semester; - Cypern

Jobb; jobbar inte 

Piercing; öronen 

Konsert; ingen :c 

Fylla; - 




10 SISTA: 


Personen som smsade dig; Vendela
Personen som du kramade; någon
Peronen som ringde dig; Vendela
Personen som du ringde; Vendela
Personen du sa ''jag älskar dig'' till; - ingen
Alkoholdrycken; dricker inte
Bilfärd; ?
Filmen du såg;  kommer inte ihåg
Gången du grät; kommer inte ihåg


9 SKULLE DU: 


Våga hoppa fallskärm; ja, fett coolt!

Våga hoppa bungyjump;  kanske
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar; ja 

Kalla dig själv lycklig; ja 

Hellre ta bilden än vara med på den; beror på  

Kunna gråta över en kille; ja
Kunna gråta över en tjej; hah, ja

Ljuga för någon; nej, kan inte ljuga
Kunna springa 50mil; nej 




8 VAD: 


Gör du just nu; det här 

Ska du göra imorgon; bada 
Säger du till dig själv när allt känns svårt; ingenting 

Har du med dig in på bion; en vän 

Är det för färg på dina byxor; mörk blå 

Är det för väder hos dig just nu; slask

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; utseendet antar jag 

Skulle du göra om du vann på lotto; åka härifrån!




7 SAKER DU HAR PÅ DIG: 


1. underkläder
2. strumpor
3. jeans
4. skjorta
5. 
6. 
7. 



6 BLANDAT: 


Är du blyg inför det motsatta könet; ja

Hur gammal blir du nästa födelsedag; 14 

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; nej, tror inte det

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; kanske

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; inget av dom typ, haha 


5 VAL:


Vilken ålder har varit bäst hittills; dagisålder kanske
Sova på sida, mage eller rygg;  sida
Kramar eller kyssar; kramar
o

4 JAG GILLAR:

1. mina vänner
2. min familj
3. cola
4.  chips


 

3 JAG GILLAR INTE; 


1. krig 

2. bråk
3. orättvis behandling




2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; hemmakväll 

Sola eller bada; sola


1 JAG ÄLSKAR: 


1. min familj 

 

Av Nora - 4 januari 2012 17:27

Idag har jag varit med Vendela en kort stund på morgonen eftersom hon sov här.

Sen åkte jag och mamma till sjukhuset eftersom jag skulle ta 2 sprutor mot min allergi ;p

Sen så åt mamma och jag på kinarestaurang ;>

Sen när jag kom hem så har jag inte gjort något mer typ.

Eller jo, jag åt just middag.

TACOOS <3<3<33<3


typ drogar den här låten .

ÄLSKAR DEN <3<3<3<3

Av Nora - 4 januari 2012 17:12

Hej c;

Tänkte att jag skulle berätta lite om mig dåå.


Mitt namn är Nora.

Jag bor i Medelpad med min familj.

Min familj består av min mamma, pappa, lillasyster och våra tre katter.

Jag är tretton år och går alltså i sjuan.

På fritiden spelar jag piano och fotboll och är ibland med kompisar ;>

Min blogg kommer väl handla om mig och mitt liv.

Jag är inte så jätteintresserad av att fotografera men det kommer nog komma bilder ändå ^^

Hihi, ja får väl se vad jag skriver och hur ofta men ja.


Slänger väl in en bild på mig för att, ja det kändes bra c;


 

Haha ^^

Ja, jag är ful c;


Presentation


HairOfAnAngel

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards